Kropp och själ

leslita.blogg.se

Tävling här på min blogg!

Publicerad 2010-05-28 07:51:52 i Vardag och nöje,

Hej hej! eftersom att jag ska iväg i helgen till Hammarkullekarnevalen i Göteborg så tänkte jag ha en tävling här på bloggen. Du behöver bara skriva att du vill vara med så har du chansen att jag råkar dra ditt namn i utlottningen.
LdB produkter lottas ut

Presenten: Anisktsprodukter från LdB
Ansiktsrengörnings gel
Ögonsminkbottagning
Bruntonad ansikts kräm

Tävlingsregler:
1. Skriv en snäll kommentar om min blogg, vad du gillar med den och skriv att du vill delta i tävlingen.
2. Lägg gärna till mig på Bloggloving genom att klicka *Härbloglovin. Sprid gärna ut att jag har en tävling på gång så att så många som möjligt kan vara med.
♥ Sedan kommer jag att lotta ut bland alla deltagare vem som får den fina presenten hemskickad.

Avslutas den 31 Maj kl 19:00! Ni får hade jätte bra i helgen så återkommer jag med resultat och massa bilder från Karnevalen i Göteborg! Någon som ska dit? Bye bye!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-28 08:13:58

Hej! Jag vill vara med :) Jag gillar din blogg för att jag blir så inspirerad och lär mig en massa saker, om sånt jag också är intresserad av. Ha det så bra i helgen! Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-28 21:59:33

Jag är med =)

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-05-30 00:31:49

Oj!! Nu blir jag jätteförvånad att det inte är fler som kommenterat på din fina blogg och vill vara med i tävlingen!! Hoppas det blir fler innan du hunnit tillbaka från Göteborg!!

Självklart vill jag vara med i tävligen!!

KRAM!! //Anneli.

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-05-30 16:18:18

Tjo! Det jag tycker är extra bra med din blogg är att den är så innehållsrik med fina bilder och bra detaljerad fakta. Fast det jag längtar efter mest när jag klickar fram din blogg, är att få läsa om hur du har det! :)

Postat av: Emilie larsson

Publicerad 2010-05-30 22:58:09

Du är bäst på det du gör, en av de som kommer komma dit du vill i världen glömminte det...XOXO FOX

Postat av: Joline

Publicerad 2010-05-30 23:00:09

Hej hej. Jo allt är bra =) Med dig då?

Ja jag såg att du hade en tävling men jag kan tyvärr inte använda de produkterna, så du behöver inte ta med mig i utlottningen :P Jag har väldigt känslig hy och nu har jag hittat produkter som passar mig, så jag vågar inte (ev) byta och riskera att huden blir dålig =/

Postat av: MariePaschen

Publicerad 2010-05-30 23:15:19

Jag fick tipset om din sida / tävling utav Emelie.

Har inte hunnit läst så mkt, men det lilla jag har sett så kan jag ju säga att jag "kommer tillbaka" till din sida. Alltid trevligt med nya bloggar man hittar på / får nys om. Skulle jag dessutom vinna i tävlingen, så e det ett plus . Kul att testa nya produkter. Särskilt då jag har kastat en hel del gamla flaskor iom att jag ska flytta nu i veckan.

Lycka till med Bloggen!

Postat av: Joline

Publicerad 2010-05-30 23:35:32

Jag använder inget speciellt märke men som ansiktstvätt har jag Natuvives gel, en ljusblå pumpflaska som finns på apoteket. Och så har jag en aloe verabaserad kräm från Forever Living Products. De är jättesköna och räcker i flera månader båda två. Det är allt jag använder, och en lermask med kaolin nån gång i veckan =)

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-05-31 15:59:39

Sv Elisabeth: Jag som tycker at jag hade förbättrats med att berätta lite mer om vad gör gör :) Har ju skrivit om Sthlm, markeradfest och karneval och massa sånt. Inte roligt att skriva om min vardag om det inte händer nått speciellt :P Det var jätteroligt att vi kunde träffas i Fredags! Hoppas att vi ses snart igen! kommer till THN, kanske kan ses under vecka 23? :)



Lycka till i tävlingen allihop tack för att ni vill vara med! :D

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-06-02 22:10:04

Hej synd att jag inte vann well det är lugnt:) Ja det var jättekul att träffa dej, känns bra att hålla kontakten även om det inte är så ofta. Nu missförstod du vad jag skrev, jag menade att jag tycker mest om att läsa det du skriver om dej själv! :) Grattis igen till examen! Bamsekram

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-06-02 22:12:09

Jag är i Thn nu, har varit här sen i söndags ska ta tåget imorgon (torsdag) kl.15.40 :)

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-06-02 22:29:01

Ja lycka till nästa gång :) Ok men jag kan skriva lite mer om mig själv och mina tankar :)



Jag är framme i Thn imorgon (torsdag)kl:15.40!! :O Fast jag åker buss så vi kommer att gå omlott, synd men lite cool ändå. Hoppas att nått är försenat så hinner man säga hej kanske, haha :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-06-05 13:45:53

hehe ja coolt, mitt tåg var försenat 20min men jag hade inte varit inne på din blogg så.. :P



Hur mår du? jag hoppas du är frisk nu när du är hos din familj. Fast det klart jag tror inte du är sjuk ofta. Inte jag heller men har ätit för mycket socker. Så nu är jag väldigt förkyld, lite feber och hostar:S det är skönt att slappa ialf.



well nog om det hälsa familjen Slängkram från mej (vet inte hur men) så jag inte smittar dej tihi

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-06-07 12:45:38

sv Elisabeth: Hejsan! Jasso så det var försenat? Mitt var i tid faktiskt :)Så då var vi på stationen samtidigt :P Hur har din helg varit? Själv har vi grillat och dansat och varit en sväng i gbg på marknad :P Hade så bra kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild