Kropp och själ

leslita.blogg.se

Citat- Drömmar

Publicerad 2010-03-10 16:18:22 i Citat,

Tre tycken peppande citat om att nå sina mål.


"Att våga är att bara mista marken för en stund. Men att inte våga något fast man vill, är att förlora sig själv och mer därtill."

"Du ser saker och säger varför? Men jag drömmer om det som aldrig varit och säger varför inte?"

-George Bermad Shaw-

"Man behöver inte hitta på något ovanligt det ovanliga är att genomföradet alla pratar om."
-Jan Carlzon-



Vad tycker ni om Citaten?

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-03-10 16:37:56

Ja okej :) Ne jag hörde ifrån annat håll att det var väldigt mycket idrott, alltså tävlings grenar typ. Med stafett osv. Men det du nämner låter ju underbart och jag blir bara ännu mer sugen på att börja :) Det är just sånna "idrotter" jag vill lära mig :)

Är du färdig i vår eller hur var det?:) Har tiden i grythyttan känts bra?:) Jag kommer nog bo i stan under tiden och pendla, men det är inget nytt och inget jag lider av haha.



Tack för en super bra blogg, blir taggad till tusen att börja i grythyttan! :)



KRAM :D

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-10 17:40:33

man FÅÅÅÅÅR äta vad man vill tycker jag ;) oavsett sockerhalt. alla har ju ett eget ansvar. men det var inte myckt choklad i.. kanske fem slingor dränkta i choklad? :p

Postat av: linn

Publicerad 2010-03-10 19:42:30

sv: tack, och ja gud vad jag håller med dig på både gatudans och livemusik. och yoga, det är fina grejer

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-03-10 20:25:49

Inspirerande :)

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-03-10 20:41:37

vi har ett väldigt likt tänkande du och jag, haha. Du älskar hälsa och spa (ta hand om sig själv, ljus osv ) och du bryr dig om djur. jag är totalt emot djurplågeri och tjuvskytte osv. det får mig att må jätte dåligt och man vill verkligen hjälpa till.



Hittate ett inlägg att du vill ha ett hälsorum, precis exakt samma tankar som jag har haft.



spännande och inspirerande till tusen!

Postat av: Kjetil

Publicerad 2010-10-03 03:12:10

For noen bra sitater. bare man våger så kan man få en kjensla som varer livet ut..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild