Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mitt nya jobb + event

Publicerad 2010-06-16 17:45:04 i Kinesisk Medicin,

Hejsan! Tänkte berätta väldigt kort om jobbet som jag fått här i Sthlm. För att jag ska snart iväg igen. Tillbaka till Hälsocentret. Det är ett nyöppnat hälsocenter som Biyunakademin (Fan Xiulan) har öppnat i Solna (T västra skogen). Biyunakademin som några redan vet är inriktat på TKM Traditionell Kinesisk Medicin. I detta centret har de valt att bredda sitt utbud och göra en satsning på en modernt SPA avdelning som jag kommer att ansvara för. Alla behandlingar som erbjuds på Spa:t är de som finns på min behandlingsmeny under fliken SPA.

Japanskt/kinsiskt

  • Förutom Spat finns läkare i TKM som kommer att ge akupunktur och ställa diagnos för behandling med örter, tuina m.m
  • Det kommer att finnas Qigong och kampsport.
  • Butik med försäljning av ekologiskt te, böcker, produkter m.m
  • Kurser inom TKM

I dag är det första aktiviteten & öppnings premiär så vi har bjudit hit Dr Lui från Kina som ska föreläsa om Stilla Qi gong! Välkommna ikväll kl 19:00. Det är öppet för anmällheten så ni som bor i Sthlm och hinner, kom gärna dit.


♥Läs gärna tidigare inlägg: Fan Xiulan-Grand master i Qi gongOm Fan XiulanQi gong,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-16 19:34:03

Oj, vad häftigt! Grattis, låter som ett riktigt drömjobb!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild