Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba Drottning i Tidningen

Publicerad 2010-07-01 15:33:37 i Dans & Annat,

NA samba
Aj usste ja jag kom på att jag har ju helt glömt att visa er bilden från när jag var med i tidningen! NA tidningen som kommer ut i hela bergslagen (Hällefors och grannstäder).  Det var i Maj månad. Visst blev det nice?

>Idag var jag på jobbet också, det gick väll sådär. Fick ett besked att jag inte kommer kunna jobba förens om någon vecka, fortfarande inte klart med all renovering och inredning :( Så jag åker till THN ett tag och hälsar på familjen. Mina föräldrar har ju semester nu. Sista arbetsdagen imorgon så det passar fint. Det här med mitt jobb känns ganska jobbigt just nu, blev inte alls som jag tänkt. Men jag berättar mer en annan gång. Hoppas att det fixar sig snart. Allt bra med er då? Ni har slutat skriva kommentarer men besöks siffran fortsätter öka av sig själv. Min poäng: komentera please. :)

♥Läs gärna tidigare inlägg om dansgruppen: Samba solo dansidag-ska-det-dansas-och-spelas

Dansensdag uppvisningDansensdag genrep, Dansgruppen i samarbete med musikgruppsamba steg 3Mina bilder på Karneval kläderPremiär för Latin Dance gruppenSamba träning,Danca-stilar som ingår i min grupp,

Kommentarer

Postat av: Majda

Publicerad 2010-07-02 11:56:42

hej! Gud vad tråkigt att du inte fick börja just nu!

Postat av: Majda

Publicerad 2010-07-02 11:58:40

Fin bild i tidningen, det är alltid lika kul att vara med! Tänkte fråga dig, om du hade några tips på att öka sin besökssiffra? Du lär ju ha väldigt många som läser din blogg!



Kram Majda

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-07-04 00:04:27

Tack för kommentaren på min blogg, även din är väldigt fin och intressant! Såg även att vi har ett gemensamt intresse för Wicca, jag var väldigt intresserad av det som yngre i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild