Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bokrea 2010

Publicerad 2010-02-25 17:18:23 i Sett,läst,hört,

Idag börjar bokrean!! Spänande :) Både Bokus.com och adlibris.com har rea. Här kommer några intressanta böcker som jag kanske  beställer.

Salvekvick och kvacksalveri. Salvekvick och kvacksalveri. av Singh, Simon 76kr.
En studie om Alternativmedicinen, vad funkar?

Bokrea, Huskurer Huskurer av Liz Bestic 48kr


Massageboken Massageboken av Lucy Lidell
Denna har jag lånat på bibloteket innan. Tar upp klassisk massage, zonterapi, kroppsläsning, meridianer.

Morberg Scenen, livet och konsten att lag mat av Per Morberg 129
Detta är en receptbok. Förtfarande dyr?

Botox Renare kropp och själ med Detox av Nishan Joshi 49kr
Med sitt 3-veckors detoxprogram lovar osteopaten Nishan Joshi att hjälpa oss med allt ifrån huvudvärk och hudproblem till ledvärk, matsmältningsproblem och trötthet.
Ayurveda-medicinen och ger både kunskap och handfast hjälp, med matrecept och tips på lämplig fysisk och mental träning som yoga, meditation, visualisering och massage.

Ska du Handla på bokrean? beställa eller gå till bokhandeln? Har du kanske redan hunnit köpa? Vilken/a?

Kommentarer

Postat av: Räven

Publicerad 2010-02-25 23:25:49

Åh vad jag skulle vilja beställa böcker!!! Önskar jag hade råd speciellt nu när det är rea. Vill verkligen ha fler böcker speciellt inom såna ämnen. Får spara mina slantar till stenar just nu ;)

Postat av: Helena

Publicerad 2010-02-26 11:06:34

Jag brukar handla en hel del på bokrean, men i år blir det inget. Har inte hunnit läst alla böcker från i fjol än :)



Sv: Ja, jag hade verkligen tur som fick ut pengarna efter så många år! :) Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild