Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bambumassage

Publicerad 2010-02-06 18:00:51 i Spa & Massage,

BAMBUMASSAGE
Bambumassagen är inspirerad av urgamla ritualer från Asien. Massagen utförs med varm massageolja samt uppvärmda bambupinnar. Bambupinnarnas naturligt runda och fasta form gör det möjligt att ge en djupgående massage som inte bara är cirkulationsfrämjande utan även figurformande.



Detta läste jag på Yasuragis hemsida,
klicka på behandlingar-massage och rulla ner en bit det verkar väldigt exotiskt och spännande. Både att ge och få. Hade känns underligt att hålla i pinnar och rulla och knåda med dem över en gäst. Men jag hade definitvt velat lära mig det för att se hur det är. Hela filosofin bakom behandlingen är väldigt vacker.

Skulle du vilja gå på en bambumassage? Någon som redan har testat?


Länkar:
yasuragi, Lendan

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-02-06 18:34:13

Sv: eller hur, jag borde nog flytta härifrån?;O Nån gång i livet ska jag!;)



Vilken mysig blogg du hade=)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-06 18:39:36

Åh tack så mycket du:) hehe ja men precis!!!



Jaa men klart, män behöver ju också fixa till sig lite:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-06 21:42:03

vilken fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild