Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mina syskon, dag 11

Publicerad 2010-12-25 15:44:16 i Mina tankar,

I dag ska jag skriva lite om mina syskon eller ja mina bröder blir det. Jag har en storebror och en lillebror.

♣ Min storebror heter Gonzalo och kallas för Gogo. Han är 23år och Lejon som stjärntecken. Han bor i Vänersborg sedan några månader tillbaka eftersom att han studerar till svetsare. Riktigt duktig jag ska visa hans verk någon dag. Hans intresse är musik, spela gitarr. Gogo är en rolig, omtänksam kille och beskyddande som storebror. Ställer alltid upp när jag behöver. Han är ett stort fann av Kaffe, Anime och den Japanska kulturen.

anime school of zombies Anime- school of zombies

♣ Min lilebror heter Phillip, jag kallar honom Plutt, mest för att han var så kort ett tag. Men sedan växte han fort. Han är 15 år (Vädur) och ska söka till Gymnasiet nästa år. Lite spännande och svårt att bestämma sig men som det ser ut nu blir det byggprogrammet. Han är ganska händig och grym på att klura ut knep och knåp. Hans intressen är väll mest att spela, film och träffa kompisar :) 

Nu sitter vi alla syskonen och kollar på filmen Takers. Mys stund :)



♥Relaterade inlägg: 30 dagars utmanningen, Dag 1- Presentation, Dag 2 -Första kärleken, Dag 3 - Mina föräldrar, Dag 4 - Dagens måltid, Dag 5 - Kärlek, Dag 7 - Vänskap, Dag 8 - Ett ögonblick, Dag 9 - Min tro, Dag 11 - Mina syskon,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild