Kropp och själ

leslita.blogg.se

Åt mumsig fisk

Publicerad 2010-12-14 11:43:54 i Recept,

Torsk med bulgur

I går åt jag fisk (Dag 4 på listan), Pangufile? torsk med bulgur och en fisksås som var kryddad med dill. Kokade också gröna bönor och hade plommon tomater till. Lite pressad citron över det hela och en nypa salt gjorde susen. Åh vad jag njöt när jag satt och åt :D

 

Vad blir det för mat hos dig?

 

♥Relaterade inlägg: 30 dagars utmanningen, Dag 1- Presentation, Dag 2 -Första kärleken, Dag 3 - Mina föräldrar, Dag 4 - Dagens måltid,

Kommentarer

Postat av: Tia

Publicerad 2010-12-14 16:03:39

Tack, ja visst är de kul att läsa lite uppigande :)

Mmh middagen ser jätte god ut du , är lite dålig på att laga fisk faktiskt är så svårt att variera blir oftast stekta lax filéer mums!



Thank you , du kan skicka alla bilder kul att ha kort på er med ;)

Pussh

Postat av: Eva

Publicerad 2010-12-14 21:43:20

Här blidde det risgrynsgröt :-) Kände mig sugen på det när jag kom hem och var frusen och hungrig.

Men sedan lagade jag iordning en god paj för helgen. Den ska strax in i frysen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild