Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mallorca Fotografier [del 2]

Publicerad 2010-04-06 16:37:52 i Mallorca 2010,

Se del 1 *HÄR*

Detta är från "El Castillo en Palma de Mallorca" Ett gammalt slott.


Castillo en Palma de Mallorca


Ovan fotografier är utanför men inom portarna.

Castillo en Palma de Mallorca
I mitten av byggnaden fanns en uteplats.
Castillo en Palma de Mallorca KONST
Inne i slottet hade dem vacker konst och statyer. dock var jag lite sen så jag han bara vara där 10 min innan det stängde.
Leslita en Castillo en Palma de Mallorca

Sedan tog den snälla vakten en bild på mig innan dörrarna stängdes i bakgrunden :)
Men det var väldigt trevligt den lila stunden och jag är grymt nöjd men mitt fotograferande. Kanske borde satsa mer på det :) föresten har jag fortfarande ont i halsen, helt uppsvullen, gör ont o svälja. Please vill inte bli sjuk. F*n :P Men jag tror att det är över snart...

Blev mina foto bra? Någon som har varit här? Gillar ni konst och historia?

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2010-04-06 17:03:21

Hehe ja men varför inte? Var bor du då?

Postat av: Elvira Eriksson

Publicerad 2010-04-06 17:10:04

Fina bilder:)

Postat av: tk

Publicerad 2010-04-06 19:57:48

Jag älskar historiska platser och städer. Det gör resan värt...

Postat av: MATILDA SIMONETTE ♥

Publicerad 2010-04-07 11:59:26

Sv: tack!!=)



Fotona blev jättefina ju! Nu får du ta och bli frisk! Stackarn;/

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-12-01 16:00:58

Gillar om det du skrev! Mysigt att se en del nyttiga saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild