Kropp och själ

leslita.blogg.se

Utfrågnings intervju

Publicerad 2009-09-22 21:17:57 i Vardag och nöje,

Just nu pågår en utfrågnings intervju hos Makeupfox som handlar om mig. En blivande SPA-konsulent och professionel Hälso arbetare! Gå gärna in och ställ frågor där! Annars går det bra att göra det här så skickar jag dem till henne...

Frågor om: mig, Skönhet, SPA, Tarotkort, Träning, Naglar, Dans, Mat och kost, Hårvård, Spirituella saker, Psykologi, Modelljobb, Massage, Hälsa, Pendelmagi, Hälso-utbildningar, Alternativ Medicin, TCM, Meditation, coahcing, hudåkommor m.m

Ja eller precis vad som helst!





Klicka *här*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-23 11:14:54

Sv: Oj det låter intressant :D Jag har alltid velat jobba med en tidning typ göra layouten på tidingen,eller som stylist :D

Postat av: Barbie

Publicerad 2009-09-23 15:35:09

DOm är framma 24 / 7 hahah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild