Kropp och själ

leslita.blogg.se

Danca!

Publicerad 2009-09-25 15:03:13 i Dans & Annat,

Idag har jag varit på folkhögskolan och presenterat min dans ide. De var positiva och jag hoppas verkligen på att få in många intresseanmälan.









Min plan är fortfarande att hålla i
* Brasiliansk Funk
* Samba
* Salsa
* Bachata/Lambada
* Cumbia/Merengue
* Reggaeton
* ev. Zumba och Dancehall

Och beroende på hur gruppen ser ut, om det te.x blir många män anmälda så kan vi har mer pardans medans om det blir en tjejgrupp så gör jag fler grupp koreografier.   






Kommentarer

Postat av: vivvi

Publicerad 2009-09-25 18:02:37

Tzaziki utan färsk vitlök hittar du under grönsaker och tillbehör. Hade väl inte kategorin grekiskt när jag la ut det receptet.

Vivvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild