Kropp och själ

leslita.blogg.se

Latinamerikansk dansgrupp!

Publicerad 2009-10-01 14:44:47 i Dans & Annat,

Nu har jag startat upp Latinamerikansk mix dansgruppen!
För dig som vill vara med får du skriva upp dig på folkhögskolan hänger en lapp.
Annars är det bara att skicka intresseanmälningar via kommentar eller ringa mig!
Träningstillfällena kommer att vara på Onsdagar kl: 18.30 i folketshus byggnaden (kulturskolans lokaler på nedre våningen)



Igår morrses satt jag och laddade ner låtar och räknade takter, karaktär. Så nu är flera koreografier klara och styrke pass och ett förlängt strechning moment med smidighets övningar i par. Känns som att jag har bra koll på vad jag ska hålla i och hoppas att det blir en bra grupp.

Önska mig lycka till! Kom gärna med frågor.

*Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Danca

Kommentarer

Postat av: Walentin

Publicerad 2009-10-01 15:34:41

sv: tack så mycket tjejen :) söt va du :P

Postat av: angelica

Publicerad 2009-10-01 16:08:11

sv: tack ^^ hoppas allt e bra med dig

Postat av: Emma

Publicerad 2009-10-01 18:33:11

Sv: Haha, tack så mycket :D

Postat av: Elly

Publicerad 2009-10-01 18:41:25

hej, tackar :) aa den e riktigt mysig :)..

Jaa :S men han george hade ju räddat en tjej, han hoppade framför bussen och räddade henne, så han blev helt skadad och sen tog det en stund innan de visste vem han var och sen dog han typ :/ lite sorgligt hehe. ja de sjuka var ju att de skratta, jag trodde ju först astt Izzie grät, ja bah aaww :/ men sen såg man att hon skratta haha. aa sant :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-10-02 11:33:56

Låter hur kul som helst med dansgrupp! Shake it…

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-10-03 13:03:20

Vad roligt med den där dansgruppen. Lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild