Kropp och själ

leslita.blogg.se

Animals Chakra & Health

Publicerad 2009-11-10 19:18:12 i Djur & Natur,

HÄST


Hästens sju Chakran sitter så här.

Akupressur på häst


Meridian systemet för att sätta nålar och eller Moxa på hästar.


HUND


Hundens 7 Chakran sitter så här. Detta är även samma ras som jag hade på min hud :D Söt mopp


Massage och strechning är vanligt på tävlings hundar. 

Detta var la lite intressant hur alternativ medicin även används på djur! Visste ni detta?

Har du nåt mer o tillägga? Finns säkert massor :P

*Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Chakra, Mitt starkaste chakra + test, TCM behandlingar,

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-10 19:56:57

Jaha okej, då förstår jag!

Ja vet ju inte om du har läst alla kurser, men många ut av dom säkert. Massagen och spakursen är ju en ganska stor del i utbildningen och den har du nog redan. Ja vet inte riktigt, beror på om jag får jobb direkt eller inte. Sen vet jag ju inte riktigt vad den kommer innehålla för kurser eftersom den inte är klar än.



Hur mycket praktik ingår i eran utbildning?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild