Kropp och själ

leslita.blogg.se

Träna idag...

Publicerad 2009-01-13 13:29:16 i Dans & Annat,

Riktigt seg dag idag. det händer ju inget. Hade Seminarium imorrses på en timma. Lite svar på frågor fick man allt. Känner mig lite stel i ryggen efter gårdagens träning. Jag var på gymet. Vi gick mest  igenom maskinerna bara och instruktören visade hur man gjorde så man fick känna på lite. Och sen tränade jag rygg och mage. Det känns iallafall jätte bra så gymmet kommer jag nog vara på ofta framöver.
Idag ska jag på afropowerdance pass, har varit på det en gång under höstterminen. Dansa till trummmusik. Riktigt härligt. Jag längtar. Och sedan ska jag faktiskt kolla på en lägenhet ikväll! Men det är ju flera timmar kvar tills nått kul händer idag. Haha. Nej nu får jag sätta mig och plugga inför Psykologi tentan på fredag.  

Åh jag saknar mina småflickor från dansgruppen. Jag vill gå på Karneval igen och dansa! =(
Sötnosar                        På väg upp till Vip rummet efter uppvisningen i Skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild