Kropp och själ

leslita.blogg.se

Videoredigeringskurs i Götet

Publicerad 2014-03-13 20:42:00 i Vardag och nöje,

Hej på er! I dag hade jag möte på arbetsförmedlingen kultur-media. Finns inte så många jobb i Trollhättan inom mitt område så det går lite segt på den fronten. Min handläggare på arbetsförmedlingen frågade om jag var intresserad av att gå en två veckors kurs i videoredigering bara för att göra något som kan se bra ut på mitt CV. Varför inte tänkte jag så i morgon ska jag på ett informationsmöte i Göteborg för att se om det kan vara något för mig. Min dröm har ju alltid varit att jobba inom TV och i framtiden göra en dokumentär, men det är som sagt en dröm som jag inte ens påbörjat än. Detta kan vara första steget. 
 
 
Så kanske mina videos här på bloggen blir lite snyggare i fortsättningen. Kolla gärna in mina klipp som handlar om skönhet och hälsa samt min andra kanal som handlar och stretch och poledance. Klicka på bilden för att se den fullständiga listan. 
 
Så TV-kurs here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild