Kropp och själ

leslita.blogg.se

Saknar luftakrobatiken!

Publicerad 2014-03-20 14:34:00 i Luftakrobatik,


Hej på er! Jag fastnade på Pinterest som vanligt. Kollade på luftacrobatik bilder. Aerial Hopp eller Lyra som vissa kallar det är luftakrobatik med denna ringen som ni ser ovan. Mitt favorit element av de tre vanligaste som jag höll på med, trapets, ring och tyg. Dessa bilder är "prt sc" från en video, haha så det känns lite som helt nya bilder! Redigerat ljus och lagt in i ett kollage. Så vackert! Hade velat ha en tavla på det, haha. Så stolt. 

I dag saknar jag Stockholm extra mycket, luftakrobatiken, poledance, mina kompisar, staden. utbudet. Trollhättan börjar bli tråkigt...tur att pinterest finns (och gamla video och bilder). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild