Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ny nageldesign, rutigt!

Publicerad 2014-03-27 11:10:00 i Nail Art Design,

Hej hej! I går målade jag dessa fina naglar. Det tog ett tag men jag satt och kollade på en serie så länge. Den heter switched at birth och ena tjejen är döv så det är intressant. 

Jag målade först rosa och sedan ritade jag in alla diagonala linjer med en smal pensel. Efter det så fyllde jag in de två största diamantforamde rutorna i mitten. Slutligen så målade jag bara silvriga linjer rakt över allt. Jag fick en ide att jag skulle lägga till små prickar i designen men det blev inte som jag tänkt så jag gjorde bara det på ringfingernageln. Avsluta med topplack och låt torka ordentligt. Jag drog till gymmet efteråt så några naglar blev förstörda på min vänstra hand :`(. 

Vad tycker ni?

♥Se fler av mina nageldesigner här:
http://se.pinterest.com/leslitavalencia/leslita-nail-art/ eller
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild