Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nordic Bridal Magazine ute nu!

Publicerad 2014-03-17 08:00:00 i Vardag och nöje,

Hejsan, för någon dag sedan fick jag hem Bröllopsmagasinet och Nordic bridal.
 
I Nordic Bridal har jag fått 7 helsidor som alltså motsvarar 7 artiklar och dessutom har jag skrivit 5 kortare texter / notiser som är på halv- eller kvartssidor. Det är massor för att vara en tunn liten tidning. Oavsett tjockleken så kommer den trots allt ut i hela norden! Här kommer lite bilder från Nordic bridal magazine. 
 

Ett urval av artiklarna. Rainbow club

Mori Lee


Bröllopsbubblor

Om ni vill se fler bilder och läsa texterna så finns det lite och mer kommer på min hemsida där jag marknadsför mig som journalist. 
 
CV och information: http://leslyvalencia.wordpress.com 
Berättar mer om Bröllopsmagasinet i nästa inlägg, där finns några spännande lite längre rportage som jag har skrivit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild