Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dagens To Do list

Publicerad 2014-03-19 13:00:00 i Nail Art Design,

Dagens att göra lista!  
  1. Skriva en ansökan till Videoredigeringskursen
  2. Skicka ansökan
  3. Svara på mejl
  4. Kolla nya jobbanonser
  5. Träna, gym och ev bodybalance
  6. Ta en promenad med hunden
  7. Plantera mina frön som har kommit
  8. Vika kläderna som jag tvättade igår.
  9. Plocka ögonbrynen
  10. Måla naglarna
  11. Äta, sova.
Kommer ihåg när jag hade tålamod för avancerade nagel designer. Free hand, alltså målat med pensel. Snart ska jag få lite mer motivation och inspiration till att måla fina naglar igen. 

För er som vill följa mina nageldesigner på ett enkelt sätt kan följa min board på Pinterest
 
Hur ser eran dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild