Kropp och själ

leslita.blogg.se

Brew House Göteborg

Publicerad 2014-03-30 23:06:00 i Vardag och nöje,

Hej på er, sitter och planerar vilket tåg jag ska ta imorgon till Göteborg. Jag ska som jag har bloggat om förrut börja en videoredigeringskurs på två veckor på Brew House i Göteborg så det ska bli spännande. Får se om jag hittar, får inte tag i någon tabell för spårvagnarna så jag får fråga när jag är framme i Gbg är planen. 
 
I helgen fyllde min bror 19år så vi var och shoppade presenter med honom på Etage köpcentrum som firade 10år med artistuppträdande och rabatter i alla affärer. Sedan åt vi middag. Indiskt mat på restaurangen Truly Indian, det var supergott och i dag åt jag pizza (dagen efter) så nästa vecka ska jag äta lite nytigare igen. Jag var också på en "dejt" i lördags, han var trevlig så vi får se vad som händer där. 
 
Bilden är länkad. 
 
Hur har eran helg varit?

♥http://www.brewhouse.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild