Kropp och själ

leslita.blogg.se

Tillbaka till gymmet

Publicerad 2014-06-26 20:20:12 i Dans & Annat,





Hej på er. I dag gick jag till gymmet. Första gången på några veckor. Blev lite uppehåll när jag hade mycket på jobbet i slutet av maj samt resan till Amsterdam. Men nu är jag tillbaka. Jag körde mage och biceps och en lång stretch efteråt. Gjorde väggsplit med en låda framför så att man böjer upp överkroppen också och på så sätt stretchar ryggen. Sedan lekte jag lite med en balansbräda. Kommer ihåg att jag var grym på det när jag gick i cheerleading.


Went to the gym after a long break. I trained abs and biceps. I also stretched and did wall splits variations. Then some balance training that reminds me of when I did cheerleading. I was god at that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild