Kropp och själ

leslita.blogg.se

Duschade voven

Publicerad 2014-01-20 20:38:00 i Djur & Natur,

 
Duschade min lila hund Zeus, han älskar att duscha, han står helt lugnt och fint medan jag shamponerar och grejar men så fort jag har torkat av han lite så får han en sådan energi och visar sin lycka på ett sånt tacksamt sätt som bara hundar kan. Springer runt hela huset och rullar runt på mattan och skaka av sig vattnet. Jag brukar alltid torka han med hårfönen så att han inte blir sjuk eller fryser. 

På bilden är han alltså nyduschad, torkad, borstad och så han jag trimmat pälsen lite. När vi promenerar i snöväder så fastnar det alltid stora klumpar av snö i pälsen så jag klippte pälsen lite kortare. 

Oj det var mycket information om hur jag sköter min hunds päls hehe. Ointressant kanske för vissa. Har du hund? Gillar ni när jag lägger ut bilder på Zeus?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild