Kropp och själ

leslita.blogg.se

Året som gick

Publicerad 2014-01-27 09:00:00 i Vardag och nöje,

Bättre sent än aldrig. Här kommer en repris på vad jag har gjort året som gick. 
 
JANUARI - Många fina minnen med grabbarna från korridoren i Tumba.
 
MARS - Åkte på Atish Kryssning med persiskt tema och dansade och åt gott med dessa finska tjejerna. 


APRIL - Jag och underbara Lotta höll i en Burlesque maskerad fest och så hade vi våran livs första Poledance uppvisning. Vilken kick, det var så roligt, alla jublade och apploderade och jag satte varenda trick. 

MAJ- Jag var statis åt Troy Jams i en av hans musikvideos, hade superkul med min vän Nima som kommer på nästa bild.
 
JUNI- Jag tog min Journalist examen!
 
JUNI (till september) Jag åkte och jobbade som Aktivitetsledare / Reseledare på Mallorca. Firade Midsommar!
 
JULI (till september) Jobbar på Mallorca, jag har samba dräckt på mig och hon med den röda flamenco dräckten jobbade också på hotellet =)
 
Augusti (till september) Jobbar på Mallorca. Sommar, sol, bad och spelar water volley på bilden. 
 
SEPTEMBER, sista månaden på Mallorca. Fyller 25 år. Firade med tårta och med att bli inkastad i polen men kläderna på. haha På kvällen efter jobbet år jag middag med alla arbetskamraterna från Vista sol Hotellet.

Dennis och jag jobbade som aktivitetsledare tillsammans och bodde ihop. Vi hade en rolig sommar. 
 
Oktober, tillbaka i Sverige i Trollhättan, började dansa orientalisk magdans.
 
NOVEMBER - Jobbade som journalist på bröllopsmagasinet. Åkte till Grebbestad för att fota och intervjua till ett reportage. 
 
DECEMBER - Firade Jul med familjen
 
Det var höjdpunkterna från år 2013 för mig. Hoppas att ni tyckte att det var roligt med ite bilder om mitt år. XOXO Leslita
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild