Kropp och själ

leslita.blogg.se

PT sista passet

Publicerad 2014-02-17 08:00:00 i Dans & Annat,

Hejsan nu har jag tränat i någon vecka med träningsschemat som jag fick av min PT på Sportlife. Det har gått bra och jag är nöjd med alla övningar utom en. I dag ska jag träffa min PT för tredje och sista gånger för nu. Kanske bokar jag in fler PT besök framåt sommaren, får se. Så jag hoppas att jag kommer att få lite fler övningar och tips på hur jag kan hålla igång med träningen på gymmet. Jag berättar mer när jag kommit hem efter passet. 
 
 
Ni får hade så bra så berättar jag mer sen, ska också försöka ladda upp en stretchvideo. //Leslita


♥Relaterade inlägg om du vill läsa mer:
PT konsultation
PT andra passet
Mitt Träningsschema

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild