Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jobba som spaterapeut igen?

Publicerad 2014-02-25 14:28:00 i Spa & Massage,

Hejsan jag funderar på att försöka få jobb som spa terapeut igen och ge lite massage, kropps- och ansiktsbehandlingar. Jag vet att intresset finns eftersom att jag blev tillfrågad.

I dag var jag på en arbetsplats och presenterade mig för en personalagrupp som vill ha massage. Alla var intresserade så därför funderar jag på att köpa en massagebänk igen och ta emot kunder hemma. 

Min kompis massagebänk som vi använde när vi masserade varandra i Stockholm. 

Kanske kanske. Har googlat lite efter olika spa och ställen som erbjuder massage och behandlingar och ska skicka mitt CV dit som en intresseanmälan. 

Vad tror ni? En liten extra inkomst medan jag fortsätter söka jobb som journalist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild