Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bröllops Magasinet

Publicerad 2013-10-18 12:50:56 i Vardag och nöje,


Hej på er, jag har en glad nyhet att berätta. Jag har fått jobbpraktik på Bröllops Magasinet och Nordic Bridal i Uddevalla. Börjar jobba i november och ska vara där i 6 månader. Det ska bli jätteroligt, kollegorna på redaktionen verkar ha många intressanta ideér för att utveckla tidningen och det kommer att startas några projekt fram över. Bland annat ska vi åka iväg på mässor. Längtar!! 
 

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2013-10-24 20:58:00

Va kul! Hojta till om du vill lunch nån dag! Brukar vara i Uddevalla mån, ons, fre=)

Svar: Ja självklart det vore trevligt =D Dock är det inte centralt där jag jobbar men så det kanske blir krångligt. Hämta mig hihi XOXO
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild