Kropp och själ

leslita.blogg.se

Statist i en musikvideo.

Publicerad 2013-05-15 09:00:00 i Modell & Statistjobb,

Hejsan! I helgen var jag med i en musikvideo som statist. Jag var festklädd och stod i en bar. Det var roligt. Efter inspleningen gick hela gänget till Snaps och åt. Roliga och trevliga killar. Troy Jamz till vänster, låter heter Juice. 



Det fanns riktigt gryma dansare! Musikvideon utspelar sig i en skum miljö, ett övergivet ställe med graffiti överallt. Det är lerigt och smutsigt och till och med eld i en scen. Kommer bli riktigt roligt att se musikvideon när den kommer ut. 

Funderar på att skriva in mig på statist.se igen, så får jag lite småpengar i sommar :-)

Kommentarer

Postat av: Irma

Publicerad 2013-05-15 14:52:07

Sv: hej! Det går absolut att göra på dipdye på dig. Ända grejen är att du måste bleka innan själva färgen ska i. :)
Salonger i Sthlm finns det gott om!! Det är svårt att rekomendera för det beror helt på dina prisbudget osv.
Ha det bra!
Ps. Glöm inte vara med och tävla på bloggen för att ha chansen att vinna en exklusiv inpackning från Maria Nila! Kom igen nu, du har stor chans att vinna.

Postat av: Statisten

Publicerad 2013-06-07 07:51:07

Hej,

Skoj du fick vara statist :) Jag brukar själv vara statist emellanåt. Senast i filmen "Min så kallade pappa" med Mikael Nykvist. Hälsningar

Svar: Ja det är roligt att vara statist ibland. Ja verkade den filmen bra? Vilken scen var du med i? Jag får se den när den kommer ut sen ;)
Leslita

Postat av: Statisten

Publicerad 2013-06-21 13:45:03

Jag tror filmen blev bra. Jag var med i en restaurangscen där jag satt i bakgrunden och smuttade på min öl :)

Svar: Låter som en nice inspelning. Ibland får man göra något jobbigt eller sitta och mima i timmar :P hehe
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild