Kropp och själ

leslita.blogg.se

Luftakrobatik aerial hoop

Publicerad 2013-05-10 08:00:00 i Luftakrobatik,

Hej på er!  Jag har tidsinställt detta inlägget till er som är uppe med tuppen och kollar min blogg. I går tränade jag luftakrobatik igen, fjärde passet. Jag har haft en inflamation i min handled som har tvingat mig att ta det lugnt från poledancen i lite över en vecka. Nu känns den bra igen och jag är så lättad och glad över det. 
 
I går var det fokus på ring vilket jag tycker är jättekul. Det blev många bilder, här kommer några av dem. Ett nytt trick som jag fick lära mig.


Lite balans på rygg, det tog ett tag innan man hittade den. 


Denna däremot var ganska skön att "hänga" i. Det var bara att puta med rumpan, haha!

Den här fick vi testa förra gången vi hade ring, i dag kändes den mycket bättre. Kan vara tack vare massagen som gjorde mig mjukare i nacke/axlarna. Min nya omslagsbild på Facebook ;-)  


Vad ska ni hitta på för roligt i dag? Hur går det med eran träning? Lämna gärna en liten hälsning i kommentarsfältet. / Leslita

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2013-05-13 09:14:58

Snyggt!!

Svar: Tack så mycket =)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild