Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ett dropp, Aerial silk [video]

Publicerad 2013-06-04 13:34:00 i Luftakrobatik,

Hej! Håller på att packa för fullt. Lägenheten ska hyras ut (möblerad) och behöver tömmas, och så ska jag på något omöjligt sätt lyckas packa en resväska för 3 månader. Jag kan inte fatta det att imorgon tar jag min examen och på torsdag åker jag till Mallorca!! Helt sjukt, jag börjar bli nervös. 
 
Här kommer en liten kort video på ett dropp som jag lärde mig på nivå 2 i söndags. Det gick superbra så nästa termin blir det nog nivå 2 på luftakrobatiken. 
 
Det var jätteroligt, går så fort när man snurrar ner sådär! hehe Lämna gärna en kommentar!

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-06-04 16:06:09

Hej Lesly! Wow! Mallorca...! Härligt!! Önskar dig en helt underbar resa och vistelse där!
Kram!!

Svar: Hej Anneli! Tack så mycket! Jo det är härligt här, roligt men mycket träning och mycket liv och rörelse, passar mig bra. Vad har du planerat i sommar då? Kram
Leslita

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-06-15 02:20:58

Mina planer är att överleva!!! Är sjukt stressad just nu...! På tok för mycket att göra och tufft som bara den med företaget...! Men vecka 27 hoppas jag på att vara i Stockholm i alla fall på en veckas semester, men du är förstås inte där då..!?!
Hoppas du lägger ut fler bilder, trots segt internet..!! Kollade på de bilder du lagt ut och det var ju 99 % killar...!! :P ;-)
Ha det så bra nu!!! Kram!

Svar: Jaha okey, ta det lugnt nu, akta hjärtat. Trevligt att du iaf har en vecka att se fram emot. Jag kommer att vara här på Mallis till sista Augusti.
Jo det är mest killar som är med på aktiviteterna så det råkade bli så på bilderna, men ska lägga upp lite bilder på annat, utanför Hotellet också ;)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild