Kropp och själ

leslita.blogg.se

Min tatuering

Publicerad 2013-07-16 19:42:17 i smink och hudvård,

Här är en bild på min tatuering. Har haft den i ca 3 veckor nu. Den har läkt fint och jag gillar det mycket. 
 
Jag hade tankarna på att tatuera en sol och en måne för att jag tyckte att det var fint bara och älskar solen och värmen. Sen så fick jag reda på att mitt Maya tecken är solen så då ville jag absolut ha en sol. Tycker även att det passar min stil. En liten påminnelse om min spirualitet och bohemiska stil. Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-07-17 11:36:46

Så söt! :) Planerar en tattoo med snart!
Btw, hur tar man reda på sitt maya tecken? :)

kramar

Svar: Ja vad roligt, vad då för något och var? Maya tecken är väldigt invecklat ifall man inte verkligen vill sätta sig in i det. Jag har skrivit lite om det på bloggen här under kategorin Kulturella traditioner --> Indianer. Annars kan du söka på bloggen på Maya. Kramar
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild