Kropp och själ

leslita.blogg.se

Winter attacks, fruit defends

Publicerad 2013-12-23 23:24:43 i Recept,

Min favoritsmak av alla smoothies från Froosh. Den innehåller annanas, kokos, banan och mjölk. Inga konstigheter och riktigt god. På Willys är Froosh mycket billigare än hos Pressbyrån och liknande
så jag brukar alltid köpa flera stycken när jag är på Willys och ha i kylskåpet både på jobbet och hemma.
Nu heter den Winter attacks, fruit defends, innan hette den Naked vilket var lite roligare. Men fortfarande lika god. Det har kommit en ny smak med passionsfruk, mango eller något liknande. Min kollega sa att den var jättegod men jag har inte lyckats hitta den än. Har ni smakat på den?
Vilken är eran favorit smak på froosh smoothies?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild