Kropp och själ

leslita.blogg.se

Orientalisk magdans uppvisning

Publicerad 2013-12-02 09:34:04 i Dans & Annat,

I går hade jag uppvisning med magdans gruppen. vi hade väldigt roligt och framträdandet gick super bra! Här är en bild när vi är färdig sminkade och sedan en bild från genrepet. Själva uppvisningen kommer på video snart.




Orientalisk magdans!
 
Lite info
Uppvisningen var i Trollhättan på Hebeteatern i Folkets hus. hon som står imitten i rosa är våran instruktör Yasmin Latif. Vi var bara fyra personer i fortsättningsgruppen. Danskursen ges av Medborgarskolan.
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-12-02 11:59:58

Vad fin bloggen är! :) De va längesen! Hoppas du har de bra! Kramar

Svar: Tack så mycket! Ja det var ett tag sedan, jag mår fint. Bor i Trollhättan och jobbar för fullt här i närheten. Hur har du det? KRAM
Leslita

Postat av: Malin

Publicerad 2013-12-03 16:13:52

Jag har de bara bra! :) Har gått och blivit poledance instruktör! :D Kramar

Svar: Jo jag läste det, jätte roligt!!
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild