Kropp och själ

leslita.blogg.se

Naturläkemedel mot förkylning

Publicerad 2013-12-17 09:42:00 i Alternativmedicin, Örtapoteket,

Jag har blivit förkyld, i går hade jag ont i huvudet och kände mig lite hängig men trodde att det berodde på helgens galenskaper och att jag sovit dåligt. Men så på kvällen blev jag snuvig och mådde inte alls bra så jag fick skippa träningen. 

Naturläkemedel
Jag köpte naturläkemedlet Esberitox när jag var förkyld sist i början av året. Tyckte inte att det hjälpte något då men jag ger det en ny chans nu eftersom att jag ändå hade massor hemma. Köpte ett storpack. Esberitox har blivit utnämnd till årets bästa naturläkemedel mot förkylning 5 år i rad! Så något måste det hjälpa. Eller hur?


Har ni testat esberitox? Vad brukar ni ta vid förkylning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild