Kropp och själ

leslita.blogg.se

Julbord i kväll

Publicerad 2013-12-06 14:28:00 i Vardag och nöje,

I kväll ska jag på julbord med jobbet. Alla här på Nordic Bridal group ska åka till Gustavsbergs Badrestaurang. Ska även få träffa grafikerna och lite annat folk som sitter på kontoret i Linköping, har inte fåt möjligheten till att få göra det än så det ska bli spännande. 

Det har laddats hela veckan med snack om champange, röda klackskor och nyinköpta kläder inför julbordet så det verkar som en stor dag för mina kollegor här. Jag hinner inte hem till Trollhättan emellan så jag har med mig min outfit och min sminkväska. Det blir nog superbra det här. 

 
Lämnade precis in min sista artikel till Bröllopsmagasinet, har några artiklar kvar att skriva till Nordic bridal som jag fick i uppdrag denna veckan. Bröllopsmagasinet är klart nu i alla fall! Skönt! Så ikväll ska det firas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild