Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail art, från romantisk nude till tufft svart

Publicerad 2013-04-21 14:00:00 i Nail Art Design,


Denna design har jag just nu, fast jag filade ner naglarna lite innan luftakrobatik passet. Äpplena kändes stora och stela i början här men sedan mjuknade de till med överlacket och formade sig bättre på nageln. 
 
Denna design hade jag innan, när jag åkte till Trollhättan. Det är en mer rosa nudefärg i verkligheten. Målade sedan glitter över. Väldigt enkel men fick många kommentarer att det såg romantiskt, elegant och vackert ut och att det passade mig. 

Det är just detta jag gillar med nail art är att man kan välja vilken stil man vill ha under veckan. Man kan ha vackert eller coolt eller roliga eller söta designer, det finns så mycket att välja så det är kul. 

Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild