Kropp och själ

leslita.blogg.se

Konad, Nail stamp

Publicerad 2013-04-27 19:25:50 i Nail Art Design,

Hej på er! Nu har jag testat min nail stamp som jag köpte för några veckor sedan. Det var ungefär lika enkelt som jag hade förväntat mig. Tog lite tid för att man var tvungen att rengöra stämpeln och plattat efter mellan varje nagel men det var definitivt värt det. Med lite mer övning så kan man få det perfekt, nu var det första gången jag testade. Jag tycker att det blev jättesnyggt.





Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-04-27 21:28:54

Som alltid har du snygga naglar:) Det här har jag aldrig sett förut, det blev snyggt. Hoppas det håller dig fint länge. Har du sett den nya nageldesignen med små små kulor som man häller på naglarna? Så läckert!

Svar: Ja jag såg det idag i affären, hade bara sett det på bild innan. sån där kaviar som det heter. hehe jättegulligt. Tack så mycket
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild