Kropp och själ

leslita.blogg.se

Naturliga färger med svartvitt mönster. Nail Art

Publicerad 2012-09-19 14:00:00 i Nail Art Design,

Vad tycker ni om allt jag har ändrat här på bloggen? Jag tycker att det känns mer luftigt och att det blev finare. Alltså jag kollade bak lite i arkivet och tänka sig att jag har bloggat i 5 år! Sedan september 2007. Jag var en sådan vilsen liten tjej i början. Så mycket som jag har utvecklats sedan dess, det är otroligt. Roligt att kolla tillbaka.


Min förra Nail Art Design. Jag målade basen i naturliga matta, ljusa färger. Ljusbeige, ljuslila och ljusbrun. Sedan målade jag mönster med trekanter som går både lodrätt och vågrätt. Två naglar fick var sin ensam triangel. Slutligen gjorde jag vita prickar emellan alla mönster.
Övre bilden är på höger hand och nedre bilden är min vänstra hand.
 
Det är också snyggt att lämna några naglar i endast basfärgen utan mönster. Vad tycker ni?
 
 
Läs gärna inlägget här under också och kommentera vad ni tycker om mina tankar kring " Det din kropp vill ha. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild