Kropp och själ

leslita.blogg.se

How to get rid of pimples [video]

Publicerad 2012-09-07 00:29:00 i smink och hudvård,

Hej hej, jag trivs jättebra på SLU. Det är så rolig med fältarbete och andra utomhusexkursioner. Mycket tid försvinner till pendlandet så jag har inte hunnit föra över bilder eller svara på era kommentarer sorry. Jag spelade in en video förra veckan på min hudvårdsrutin som jag berättade men det tar så lång tid att överföra så jag ger alltid upp. Ska göra det i helgen. I alla fall så är denna videon slutet på min hudvårdsrutinvideo som jag valde att göra ett eget litet klipp av. Det är ett tips på mitt hemliga recept på hur man blir av med finnar och blemmor. Vilket vi alla får då och då. Se videon och testa gärna receptet också.
 
 
 
 
P.s alla videos kommer inte att komma upp på bloggen! Ni får prenumenera genom youtube för att inte missa något.  http://www.youtube.com/user/LeslitaNaturalBeauty

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild