Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance Kursstart + Träningspsykologi

Publicerad 2012-11-05 09:00:00 i Poledance, Psykologi,

I dag är det kursstart för en ny omgång av poledance klasser. Jag hade inte tid i och med att jag började pendla till Uppsala och även lite ont om pengar så jag gick inte på klasser förra omgången. Så det ska bli riktigt roligt att fylla på med ny inspiration till trick och kombinationer som jag vill lära mig. Det känns även bra att ha riktig syrketräning i poledance passen. När jag tränar själv hoppar jag ofta över det och slarvar lite. Men när instruktören står och pekar på en. Ja! Ni förstår. Man blir peppad och ger mer. 
 
Träningspsykologi
Jag är ganska nervös. Mest för att jag tror att jag har blivit svag men det tror jag inte egentligen. Jag har ju hållt på med Yoga och Poledance hos en kompis regelbundet. Men ändå, har inte gått kurser sedan innan sommaren, eftersom att det var uppehåll. Nej, jag är stark. Jag tror på mig.  Det där skrev jag bara för att ni skulle tvingas läsa det för er själva ;-) Enda personen och sättet man får ljuga på är för är en själv med ett positivt budskap. På så sätt blir det en sanning om man repeterar det tillräckligt ofta. Min kropp är vig, stark, uttålig och stark. Jag är en duktig dansare. Lägg in de orden som passar in på dig och din träningssituation. Train your mind not your body!
 
Gammal bild i repris. Allegra. Så i morgon gäller det. Nivå 4 på NPS kl 17:30. Önska mig lycka till. Kärlek/Leslita

 
 
* Detta är ett tidsinställ inlägg*

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-11-05 13:07:23

Din Allegra ser jättefin ut! Lycka till ikväll =)

Svar: Hej tack så mycket. Kul att du också tränar poledance. Roligt halloween tema ni hade du var en snygg vampyr =)
Leslita

Postat av: Maria

Publicerad 2012-11-05 17:11:12

Lycka till!!! Kommer gå finfint! Smaskiga matbilder du lagt ut också, hoppas din detox går bra. Kram

Svar: Tack så mycket. Det gick bra. Det var ganska lugn nivå eftersom att det var första gången och det fanns några stycken nya på den nivån. Skönt det. hehe. Detoxen går också bra, känns inte alls svårt eller begränsat. Känns bara kul att äntligen äta lite mer vegetariskt =) Vi måste ses innan du flyttar. Tiden går så snabbt. KRAM
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild