Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kandidatarbete och Twitter

Publicerad 2012-11-22 16:00:00 i Vardag och nöje,

Kandidatarbete i Biologi just nu. Jag har suttit på Södertörn där mina tidigare klasskompisar just nu skriver C-uppsats i journalistik (som jag ska göra nästa termin istället. Jag får mycket mera gjort när jag sitter där. Jag skriver i alla fall om Naturvärden, just nu är jag fortfarande på datainsamlingsfasen. Ska analysera ALLA länsstyrelsers ALLA rapporter i hela Sverige inom miljöenheten FEM år tillbaka. Så det är en del. Men inte särskilt svårt än så länge.
 
Vad mer kan jag berätta? Jo har börjat twittra så följ mig där om ni tycker det är lite tomt på bloggen. Heter Leslita_V och har redan 20 followers. Skriver mer vetenskapligt och journalistiskt där. Säg gärna till om du också har twitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild