Kropp och själ

leslita.blogg.se

Luftakrobatik, lektion 4 - tyg och ring [videos]

Publicerad 2012-05-16 13:56:00 i Luftakrobatik,

Lite bilder och videos från gårdagens luftacro pass. Det var sista gången för mig eftersom att jag missar nästa vecka. Det har varit en jätterolig kortkurs och fast än det bara blev 4 gånger för mig så har jag lärt mig otroligt mycket. I tyg, ring och trapets!

luftacro ring tyg

luftacro ring ring

I videon nedanför är jag på tyg och gör en drop från "split" ner till hängandes i knä.


I videon här under är jag på ring och gör en kombo med lite olika trick.


Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar

♥Se ett till klipp här på en snurr med ring.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-05-16 14:49:22

Det ser sjuuukt jobbigt ut, vad du måste vara stark!! Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2012-05-16 14:49:31

Det ser sjuuukt jobbigt ut, vad du måste vara stark!! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-17 16:14:30

vad duktig du är! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild