Kropp och själ

leslita.blogg.se

Studie kring Ätbeteénde

Publicerad 2012-03-21 21:42:00 i Hälsonytt,

I morgon ska jag vara med i en studie som handlar om ätbeteende. Jag anmälde mig frivillig mest för att jag tyckte att det verkade vara en bra studie och roligt att vara med. Att jag får gratis hälsoundersökningar och måltider är bara ett plus. 

Kriterierna för att vara med var: Frisk person mellan 20-26 som inte tidigare har haft någon ätstörning. Inga allergier eller vegetarian diet.

Så i morgon är informationsmötet på Novum. Som ligger vid Karolinska sjukhuset i Flemingsberg. Precis brevid Södertörns Högskola så det är smidigt att luncha på Novum. Det är sammanlagt 4 träffar och så antar jag att jag ska svara på lite frågor, enkäter. Ni får veta mer när jag vet.

http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=10065&l=sv

Efter detta mötet har jag tentaplugg att se fram emot. Frågestund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild