Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba karnaval på Munchen

Publicerad 2012-03-04 22:16:00 i Dans & Annat,

I lördags var jag på Samba karnaval på Munchen Bryggeriet .
Det är skandinaviens största inomhus karnaval enligt dem. Riktigt roligt var det.
Jag tog det försiktigt med foten men en hel del dans och festande blev det trots allt.

◊◊◊

Denna killen till höger körde brasilian Funk koreografier som hela dansgolvet följde.
Roligt inslag. Lite Zumba känsla fast bättre.
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Caribahi uppträdde med live musik, samba trummor såklart!
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

En porta bandeira
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Samba dansare
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Dessa två tjejer tycker jag dansade bäst!
(Ibland kunde jag undra vad vissa andra dansare gjorde på scenen haha)
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Caribahi andra gången de uppträdde. Bättre energi och bättre musik.
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Capoeira showen var också riktigt grym!
Karnaval på Munchen bryggeriet 2012

Vilken toppenkväll det var! Samba Samba Samba Samba... Miss it!

Om

Min profilbild