Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kaloba

Publicerad 2012-03-10 19:03:18 i Alternativmedicin,

Hej på er! Allt bra? Själv har jag blivit lite sjuk. Jag vaknade med halsont i går och sen har det bara blivit värre. Så jag köpte lite naturkäkemedel på en hälsokost. Medicinen sägs fungera emot halsont, snuva och hosta. Och det tror jag definitivt. Däremot har jag en sån huvudvärk och hade lite feber förut så jag borde ta något emot det (paracetamol fritt såklart). Jag avvaktar och ser om detta går över.

kaloba
Kaloba heter naturläkemedlet som jag testar just nu det är godkänt av läkemedelsverket och helt växtbaserat. Så lila jag är hemma sjuk. Ska kolla på film nu. Ni får ha en bra helg!


Någon som har testat? Har ni testat något annat naturligt emot förkylning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild