Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jupiter och Venus

Publicerad 2012-03-20 20:38:48 i Djur & Natur,

Kommer ni ihåg att jag skrev om att det ser ut som att Jupiter och Venus närmar sig varandra under februari och Mars? Jag har varit ute och kollat flera gånger och igår tog jag kort.



Inte världens bästa men man ser avståndet och hur parallelt de ligger. Hundra gånger vackrare i verkligheten så gå ut och kolla!! 

Har ni varit ute och kollat? Berätta gärna.


♥Hittade en till sida som beskriver detta om ni vill ha mer info klicka *HÄR*. Det är National Geographic. Finns också en jättebra bild som visar hur det såg ut före de började "röra" på sig.
♥Relaterade inlägg med info från NASA hittar ni *HÄR*

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-21 10:12:43

Har tittat var kväll när jag är ute med hundarna! :) För en vecka sen var dom ännu närmre varandra! Det är så coolt! :)

Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Publicerad 2012-03-25 21:31:42

Jag såg det med .. undrade vad det va men nu vet jag ;) Coolt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild