Kropp och själ

leslita.blogg.se

Allegra poledance

Publicerad 2012-03-15 13:09:00 i Poledance,

I går var jag på träning igen efter en veckas uppehåll eftersom att jag varit sjuk. Det gick bra på träningen. Vi fick testa crossancle → tvisted grip handspring. Jag var nära där i slutet men måste tänka på att få ner fötterna och ut baken innan jag vecklar ut benen annars tappar jag bara balansen. Sen gjorde vi en liten combo med full invert→ crusifix→ caterpillar→ aysha→  nosebreak dropp→ dismount (shouldermunt nedgång). Den var jätterolig, den combon. Gillade nosebreak droppen. hehe Var lite läskigt att göra aysha så långt upp på stången men den satt fint alla gångerna, till ockmed nån gång på min dåliga sida. Så jag tror definitivt att jag har den :) Japp och sen i slutet så fick vi göra Allegra som är korten här nedanför. Vad tycks?

Allegra Pole dance

Allegra Pole dance

Om

Min profilbild