Kropp och själ

leslita.blogg.se

Speed racing

Publicerad 2012-07-16 23:30:00 i Djur & Natur, Vardag och nöje,

Hej jag är och campar i Lysekil. Vi har gjort massor med skojigheter, det Var kulturvecka i centrum så vi har varit på utställningar och ateljéer. Fanns lite fina tavlor och skulpturer men jämfört med "le muse du louvre" I Paris och allt annat jag sett så var det sådär :-) i går var det också lite marknad, karaoke och spelaktiviteter vid hamnen. Bland annat kunde man tävla i att rocka rockring och jag vann! Jag fick åka speed racing, det är som go cart fast på vattnet. Det var verkligen super kul! Vilken klick, det gick riktigt fort kan jag lova. Läskigt i svängarna och när det kom stora vågor. Vaknade med träningsvärk i låren för att man spände sig och tryckte ifrån med benen så mycket för att kunna hålla sig kvar på "båten".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild