Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leopardmönstrade naglar

Publicerad 2012-07-24 15:03:45 i Nail Art Design,

Hittade en cool video på riktigt snygga leopardmönstrade naglar. I neofärger! Och med vita blommor och strass pärlor på. Riktigt sommrigt och lagom avancerat. Men tid tog det allt. Jag målade bara två blommor istället för tre och så gjorde jag det bara på 4 naglar. Tycker att det blev för mycket mönster och grejs, naglarna syns ju på långt håll redan som de är i dessa sommriga färger!
 
Så här gjorde jag!
 
Och så här blev det!
 
 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-07-27 16:26:27

Wow va läckra naglar! :D Det måste ha tagit långt tid att göra dem!

Svar: Tack så mycket! Ja det tog en stund kan jag lova. Det var första gången jag gjorde leopardmönstrena så nästa gång går det lite fortare kanske :) Jättefin Figure 8 både uppsättningen och efteråt :)
leslita.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild