Kropp och själ

leslita.blogg.se

Frisyr: Twist around

Publicerad 2012-08-03 11:39:13 i Hårvård,

 Testade en rolig frisyr sm jag hittade på en av mina favritkanaler på Youtube.Två systrar som lägger ut vidos på hur man gör snygga enkla frisyr. "LuxyHair" heter de om ni vill se fler frisyrer. Ena tjejen har rakt hår som det kanske passar bäst på men jag gillar ändå hur det blev i mitt lockiga hår. Vad tycker ni? Rakt eller lockigt?
 
Bilder på hur mitt hår blev :)
 
På sista bilden här gjorde jag samma princip fast med flätor istället. Gillade den frisyren. Den är bra om man inte kan göra inbakad fläta (på sig själv). Ger en liten ilusion av en inbakad vilket jag inte lyckats få till på mig själv.  Vad tycker ni? Blev det fint? vilken variant gillade ni mest?
 

Kommentarer

Postat av: Tia

Publicerad 2012-08-03 18:19:46

fiint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
leslita.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild