Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dagens hälsotips

Publicerad 2012-07-31 18:27:34 i Recept,

 
Dagens hälsotips är väldigt simpelt. Drick mycket vatten! Det är jätteviktigt att dricka mycket vatten, få det att rinna igenom kroppens system tills det rensas ut. Vatten är jättebra för huden och håret så detta är även ett skönhetsips.
 
Vatten kan verka lite tråkigt så gör det roligare med lite frukt och grönt!
 
I mitt vackra glas här har jag valt Ingefära, Äpple och Gurka. Man kan i stort sett ha vad man vill i vattnet tillexempel Citron, Lime, Morot, Päron. Det blir så mycket roligare, nyttigare och godare.
Efter att ha druckigt upp vattnet kan du äta godbitarna :)
 
Dricker du mycket vatten? Brukar du har något i ditt vatten?
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-02 09:02:21

I vissa perioder är jag duktig med de där och andra mindre duktig. Men brukar ha citron eller gurka i! :)

Svar: Ja det kan lätt bli så, därför jag måste påminna mig själv hela tiden och passade på att göra det nu på sommaren för alla som tittar in på bloggen. Ja citron är gott i vatten!
leslita.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-03 11:44:48

Ja. :) Inget annat än ren lathet för min del! :D haha hur är din sommar so far? :)
Kram

Svar: nee hehe. Jo kjag har det jättebra. Pengarna börjar ta slut så jag får lugna ner mig med alla nöjen. I går var det prideparaden och cruising och utgång så det var mycket på samma dag. Hur har du det? allt bra =)
leslita.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-05 18:34:35

Hehe håller med! ;) Jag har de bara bra! Nyss hemkommen från kalmar. Sommaren har varit jättemsyig om än lite kall!:)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild